الثلاثاء، 8 سبتمبر 2009

سبب انشاء هذة المُدونَة


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

فى الحقيقة عُمر ما جه فى بالى أبداً انى أعمل مُدونَة  .. بس الفكرة جاتلى فى سنة أولى الترم الثانى
لأنى لما كنت بنزل أى مواضيع دينية فى سايت الكلية بتتمِسح على طول وبصراحة كنت بتضايق جداً
فقولت مش معقولة انى لما أحب أنصح اخواتى واخوانى الموضوع يتمسح فجة فى بالى انى أعمل مُدونَة وانا أكون
صاحبتها وانا اللى ليا الحق انى أمسح أو أحط أو أشيل يعنى أعمل اللى أنا اللى عايزاة وأكتب اللى أنا عايزاة
من غير ما حد يقولى حاجة أو يعترض على حاجة يعنى من غير أى قيود.
ان شاء الله هنزل مواضيع كتيرة أوى بنصح نفسى فيها قبلكم .. علشان البلد دى عمرها ماهتتغير الا لما احنا الأول نتغير
وأخيراً عايزة أقول "مُنذ ولادتنا ونحن نفتخر بالاسلام .. فمتى يفتخر الاسلام بنا"



هناك 14 تعليقًا:

  1. السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

    نسوومة عملت مدونة D:
    انا مبسوطة إني اول واحدة اعلق عليها D:
    إن شاء الله دايمًا تكتبي حاجات حلوة :)
    ما شاء الله هدفها حلو اويي
    ربنا ينفع بيكي الدين :)

    "نحن قوم أعزنا الله بالإسلام، فإن ابتغينا العزة بغيره أزلنا الله"

    ردحذف
  2. إن شاء الله تكون نفع للكل يا نسمة :)

    ردحذف
  3. ربنا ينفع بيها ان شاء الله

    وان شاء الله ربنا يجعلها فى ميزان حسناتك

    ردحذف
  4. جزاكى الله خير يا نسمة ..بجد ماشاء الله فكرتها حلوة جداا

    ردحذف
  5. بجد جزاكم الله خيراً على التشجيع .. وربنا يستجيب منكم جميعاً ان شاء الله

    ردحذف
  6. ما شاء الله, مبروك يا نسمة يلا مستنين منك مواضيع كتييرة كتيرة :D

    ردحذف
  7. Nessma my little sister :)

    rabena ywf2ek ya 7bebty :)

    msA a7la 7aga fel blog its purpose

    and another beautiful thing its all in Arabic

    and the most attractive that u r the owner :)

    ردحذف
  8. سارة منعم نورتى يا فندم والله والله يبارك فيكى
    سارة ابراهيم أختى الكبيرة:D:D بجد الكلام اللى انتى قولتية دة كتير أوى عليا :$ ربنا يخليكى ليا

    ردحذف
  9. msa la kowata ela bellah bgd ana mabsoota ene fe nas zayek ya nesma ya gamilaa w ana fe3lan proud of u my little friend begd atmana enk tekony masal yoktada beh w tenfa3y el omma be3lmek ana msh 2adraa aosef ad eh ana mabsoota biky bs ana talba mnk talab w msh teday2y mny bs argoo mnk 7aga lama tekteby a7adees ya gamilla matenseesh el sanad bgd dh shee2 mohm geda sanad el 7ades w kaman asloo like 3an ...3an w keda bs keda bs b3d keda ana mabsoota be 7amastek de gdn rbna yewafa2ek :)

    ردحذف
  10. منولتى انا اللى مش قادرة أوصف سعادتى بردك دة بجد :D جزاكى الله خيراً يا حبيبتى وبالنسبة للسند فإنتى عندك حق وان شاء الله مش هكتب حديث الا لما أكتب السند بتاعة..

    ردحذف
  11. مبروك يا نسمتى وانا شاء الله نستفيد منها كلنا :)

    ردحذف
  12. الله يبارك فيكى يا بسمتى:D ونورتى المدونة يا فندم:D

    ردحذف
  13. نسمه بجد ماشاء الله , ربنا يارب يعينك و تحقيقي هدفك
    اميييين
    بجد هدف محترم جداا ماشاء الله
    و احنا معاكي و وراكي :D:D ان شاء الله هتروحي مننا فييين :D:D

    ردحذف
  14. دالياش ربنا يخليكى بجد .. وأنا فخورة جدااااااا ان انتم معايا وأنا أطول ان يكون معايا صحبة طيبة كدة:D

    ردحذف